trollmorsan

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av trollmorsan - 15 oktober 2009 23:30

I veckan har jag sytt kjolar till premiären av "Järnklockan". Allt som kan krångla har naturligtvis krånglat. När jag skulle börja sy fanns det t.ex. ingen ström i min symaskin, så Stor Trollet fick ta med den till jobbet och felsöka den. Overlocken tuggade sönder tråden... Är nog dags att lämna mina maskiner på service. Jag fick i alla fall klart kjolarna så att jag kunde lämna dom under repetitionerna ikväll. Fick med nya saker att sy tills imorgon, bl.a byxor.

Lägger in lite bilder från repetetionerna.

Övre bilden är på patron Wallin och hans familj.

Nedre bilden visar när den amerikanska regissören Mark Leahy från Florida, USA styr upp ensamblen.

  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Trollmorsan vill gärna att ni lämnar kommentarer

Omröstning

Vad intresserar dig mest när du läser en blogg?
 Dagbok
 Familjeliv
 Film
 Foto
 Handarbete
 Hantverk
 Humor
 Hälsa
 Inredning
 Mode
 Pyssel
 Recept
 Trädgård

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards