trollmorsan

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Söta miniatyräpplen

Av trollmorsan - 7 oktober 2009 20:15

Idag har varit en seg dag. Jag är så himla trött. Alla jag har pratat med idag har ockå varit trötta. Kan det vara vädret som gör oss så trötta? Blåsigt, kallt och det blir mörkare och mörkare.

När jag pratade med min mamma tidigare idag, såg hon en virvelvind som snurrade runt, runt på deras garageuppfart. Här hemma har det blåst så att man undrat om träden ska flyga iväg.


Jag hittade så himla söta äpplen på ICA. De ser ut som små prydnadsäpplen i miniatyr. Tog ett foto, men de ser finare ut i verkligheten.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av trollmorsan - 17 oktober 2009 21:00


Idag hade vi släktträff med lunchbuffé hemma hos oss. Jag gjorde matlådor med kycklingsallad till mina prinsessor. Sedan skjutsade jag tjejerna till resecentrum i Örebro, så de kunde ta bussen till Degerfors. De har ju föreställningar hela helgen och...

Av trollmorsan - 17 oktober 2009 12:30

Igår hade järnklockan premiär! Alla var där som man brukar säga. Till höger på den övre bilden står Monica Forsberg som skrivit och regiserat musikalen.     Musikalartisterna Sörunfrunf och Lilla Gris.       Efter att publiken gått hem,...

Av trollmorsan - 15 oktober 2009 23:30

I veckan har jag sytt kjolar till premiären av "Järnklockan". Allt som kan krångla har naturligtvis krånglat. När jag skulle börja sy fanns det t.ex. ingen ström i min symaskin, så Stor Trollet fick ta med den till jobbet och felsöka den. Overlocken ...

Av trollmorsan - 14 oktober 2009 09:42

Michael Jackson släpper en ny låt efter sin död! Otroligt men sant. Låten skrevs redan 1983 ihop med Paul Anka, men Michael stal den från studion för privat bruk. Nu har bröderna Jackson körat till låten och den ges ut i slutet av oktober.   ...

Av trollmorsan - 12 oktober 2009 23:21

Idag har vi varit i Linköping som vanligt. På kvällen gick vi och shoppade lite. Lilla Gris skulle köpa en ny foundation att ha på fredag när det är premiär. Till slut bestämde hon sig för L´Oréal Paris nya super foundation Roll´on True Match. Det me...

Presentation


Trollmorsan vill gärna att ni lämnar kommentarer

Omröstning

Vad intresserar dig mest när du läser en blogg?
 Dagbok
 Familjeliv
 Film
 Foto
 Handarbete
 Hantverk
 Humor
 Hälsa
 Inredning
 Mode
 Pyssel
 Recept
 Trädgård

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards