trollmorsan

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av trollmorsan - 11 oktober 2009 00:04

Idag skulle Valsverket bjuda på mat till alla i musikalen. Eftersom prinsessorna är lite bortskämda så ville de  ha med matlådor ifall att maten inte skulle vara god. Så mamma gjorde tre bake up frallor var, en till frukost och två under dagen. Nu blev ju frallorna för goda så dom tog slut i bilen på väg till Degerfors. Alltså fick mamma kasta sig in på ICA i Degerfors och köpa ny matsäck, vilket visade sig vara helt onödigt eftersom maten var god. Obestämd

Tjejerna har tränat på musikalen och jag har försökt hjälpa till så gott jag kunnat och  bl.a. serverat mat till ca 80 personer. Det var lite kaos, men gick bra. Jag fick med tyg hem som jag ska sy några kjolar av till repetitionerna på torsdag. På fredag är det premiär. http://www.valsverket.se/program.html


Ikväll kom vi hem vid halv åtta, åt entrecote och hasselbackspotatis. Sedan blev det film och godiskväll.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Trollmorsan vill gärna att ni lämnar kommentarer

Omröstning

Vad intresserar dig mest när du läser en blogg?
 Dagbok
 Familjeliv
 Film
 Foto
 Handarbete
 Hantverk
 Humor
 Hälsa
 Inredning
 Mode
 Pyssel
 Recept
 Trädgård

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards